Framme!

Fyfan vilken dryg resa! Jag hatar att flyga. Det enda man gör är att vänta hela tiden. Vi tog först taxi från hemmet till Kastrup (Köpenhamn) sen tog vi flyget till London. Där väntade vi i tre timmar på flyget till North Carolina, Usa. Flyget tog nio timmar och jag sov inte en sekund. Det är helt omöjligt att soba när man sitter ihopknycklad som en liten boll. Mina knän och min rygg var helt sönder när jag reste mig haha.
Alla som har åkt till USA vet att när man kommer fram så är kontrollen helt löjlig. Det är värre än gamla DDR. Dom frågar en alltid: Who packed your bags? What's the purpose of your visit? Sen tar dom fingeravtryck på alla fingrar plus en bild med en cam. Eftersom jag varit i USA så många gången så behövde jag bara visa ett ena handens fingrar. Dom har väl mig lagrat i systemet;)

Efter tre timmar i North Carolina tog vi flyget till Miami. Så skönt att äntligen va framme!
Nu är klockan halv nio på morgonen och jag har sovit första natten på hotellet. Det blåser ganska mycket ute och det är lite molnigt men det är ca 25grader så jag klagar inte:P

GOD JUL btw!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0