Gott Nytt

Detta året har vatt mycket upp och ner. Men i slutändan slutade det ändå positivt:) Det ska bli skönt med ett nytt år nu, jag känner mig friare än någonsin. Jag är inte beroende av något just nu och det känns riktigt bra!

Idag har vi mest chillat på South Beach. Vi hälsade på Miami Inc och träffade han som äger stället, Ami James eller nått sånt. Det va ganska fett:) Nu har vi handlt mat och krök så det ska bli en festlig middag:P 

Ta det lugnt där hemma och gör inget ni kommer ångra i natt;) haha

Saknar er mina vänner( om det nu är nån som läser denna, ni tycker väl mest att den e töntig haha det gör jag med igentligen! Ses när ja kommer hem aiight! Kyss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gjorde du och tilda slut? :O

2010-01-06 @ 01:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0