Igår kväll

Drog först hem till Axel och hämtade honom och Hamon sen drog vi hem till Mange, en gammal klasskompis och förfesta lite. Drack bara en öl för sakens skull;) Vid halv tolv drog vi in med två taxibilar till stan och Etáge. Hade gratis biljetter så det var perfekt, palla betala inträde!?

Ganska chill kväll faktiskt, var ju inte så toppad precis. Gick upp o dansa med grabbarna på högtalarna dirr;)
Vid halv tre drog ja o Hamon ut, gick till Mcdonalds och vittnade till de vidrigaste vi nånsin sett. Tre jävla fulla tjejer som skule beställa och bara gjorde narr av den stackars personalen som bestod av två utländska killar. De klagade på allt. Het sjukt. Jag hatar sånna brudar som inte kan visa någon respekt över huvud taget. Har man ingen empati så borde man fan inte få leva.
Jajja what ever, vi tog taxi hem till mange och tog bilen hem till mig sen däckade vi ganska snabbt. Skönt att umgås med Hamon.

Nu är det final om en halvtimme, måste dra snart!


Kommentarer
Postat av: freija

ja, tack! :D

skulle vara jätte snällt om du la till mig i länkar ;p Jag har redan lagt till dig, om det är okej!?

Kram

2009-12-22 @ 15:45:16
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0