Imorgon kommer tomten..

Eller inte. Jag har redan fått mina julklappar. En klocka( Addiction ), Skor ( Playboy), pengar och så klart klassikern Björn Borg kallingar;)

Imorgon ska jag och min familj plus en annan familj till Fort Lauderdale, Florida. steek. Lite tråkigt att åka på julafton men skit samma. Sitter hellre på beachen än framför en brasa hemma! Det var länge sen vi var på nån riktig familje semester faktiskt. När vi väl åker så gör vi det alltid med den här andra familjen. Vi funkar rätt bra med dem eftersom barnen är typ i samma åldrar som mig o min syster. Imorgon är det också tänkt att jag ska sluta snusa, ångest så in i helvette...men det är dags nu. Dumt som fan att börja med skiten i åttan. Det tråkiga med snus är att det går verkligen inte att fest-snusa. Tar man en så är man fast igen. Jag ska iallafall inte ta med mig något till usa så vi får se hur det går. Kommer hem den 5e igen, förhoppningsvis brun och med lite nya kläder:P  En sak jag vet att jag kommer komma hem med är en blå Ralph Lauren dunjacka! Har beställt den till hotellet. Såg den när jag var med Tilda i stockholm på NK men vill inte riktigt betala 4.900kr för en jacka. Hittade samma jacka på en hemsida i usa för endast 1.900kr och eftersom det är gratis shipping i usa så beställde jag den till hotellet vi ska bo på:)

Nu sitter jag o väntar på att syrran ska komma hem med bilen. Måste till stan med en kompis ( Gustav Hillstedt ). Han ska hämta sin klocka och jag måste fixa några småsaker.

                            

Kommentarer
Postat av: hillan

Klockan fungerar fortfarande inte :/

2009-12-23 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0