Packat o klart!

Nu har jag packat färdigt! Känns riktigt skönt att bara åka imorgon. Hade nog inte pallat vara på skit bra humör hela dagen imorgon som alltid krävs. Ni vet, med släkten o så. Man kan ju inte riktigt gå runt o sura när man får presenter haha.

Jag skrev en komentar till Tobias( en av de mest lästa bloggarna ) innan idag och frågade snällt om han kunde länka min blogg. Det jag fick till svar var: " Jag länkar inte bloggar som inte har samma statistik som jag". Vem tror han att han är hahaha. tönt.

Annars är allt lugnt här. Sitter bredvid emmie nu som livestreamar nyaste avsnitten från The Hills. Riktigt jobbigt program. En serie som försöker verka som en reality-serie? Orka?

Här nånstans kan ni hitta mig imorgon! Obs. Den som hittar mig på google world map och printar screen kan bli vinnare av nått riktigt sjukt...





Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker på dig

2009-12-23 @ 20:17:54
Postat av: Karla

Fy vad härligt! Du får ha en sjukt härlig resa och God Jul! Hälsa hem. :)

2009-12-24 @ 10:40:51
URL: http://karlaopazo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0