Shopping!

Aldrig varit med om nått värre! Shitt alltså! Det var Sawgrass Mall utanför Miami. Tror att det är världens största outlet. Man kunde ta buss mellan de olika affärerna haha. Då e de fan stort.

Självklart så köpte jag en del. Kommer inte visa allt men det blev typ två kepsar, tennisskor och en massa fin-tröjor från american eagle:) Billigt och bra. Letade efter jeans men jag kunde inte hitta några. Hittar inga med smalt där nere. Får köpa dem henmma istället. Här är ju modet baggie, tyvärr.

NU ska vi spela kort med päronen och har man tur så kanske dom bjuder en på lite öl:P
Godnatt!

        


Kommentarer
Postat av: T

jag slutar bry mig nu.

2009-12-27 @ 09:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0