Träffa Hamon!

Nu precis ringde min bäste vän Hamon Azizi och undrade om jag skulle med till Etáge ikv. Har match imorgon men vafan jag behöver inte dricka ju. Problemet är att jag måste ta bilen in och då måste jag sova hemma vilket betyder en jävla massa krångel vilket jag inte pallar...
Nu kom farsan med en bättre idé, han skjutsar in mig till stan nu eftersom jag måste byta mina nya PlayBoy skor också sen kan han hämta mig imorgon nån gång innan matchen(Y) Perfekt!
Sitter med syrrans mac nu så jag vet inte hur man kopierar bilder o sånt. Kommer en bild på Hamon snart!
see ya

Kommentarer
Postat av: Karla

Ted har börjat blogga! Hur känns det? ;)

2009-12-21 @ 21:56:15
URL: http://karlaopazo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0