Comeback!

Vad sjukt att folk läser mycket ändå?

Nu är det måndag och jag har inte sovit på snart 37timmar:P Är ganska seg. Mitt dygn ställdes om ite fter helgens nattliv...haha!
I fredags var det skeppsbron 2. Över hypat ställe som inte levde upp till mina förväntningar. Lördags var det fest i Videdal, nya marker. En del snöiga saker hände faktiskt till exempel en svart Cayenne på IKEAs parkering hahahhaha!

Tänkte också säga att Norenius har en sån jävla tur! Jag blev skyldig honom en Ben&Jerry´s idag pga av en gul kon...

Walter om du läser detta så väntar jag på att du ska komma hit och lämna Wii:P

Kommentarer
Postat av: karla axel A

ja, det är bäst ni tränar tills jag kommer hem för dåå jävlar;) och btw walther med H ;) peace

2010-01-19 @ 11:08:50
Postat av: Norenius

Vad ska man säga:P

2010-01-20 @ 12:19:14
Postat av: walther

haha nilsson,

får bestämma en wii kväll ;)

2010-01-20 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0