Läges rapport

Lördag, klockan är 10.15. Solen strålar men det är kallt i luften. Just nu sitter jag i soffan med Emmie o surfar runt lite på internet. Jag mår bra, sover konstigt. Jag vaknar svin tidigt varje morgon och har massa fucked up tankar i huvudet.
Jag har börjat läsa min bok ordentligt nu, den är svin bra. Lite hemsk men mycket spännande. Tusen strålande solar, skriven av Khaled Hosseini.

Min dator är svin seg och jag har tappat lite intresse för bloggande. Det är därför jag inte uppdaterat så mycket. Jag vill heller inte vara inne på datorn för mycket på semestern:P

Nyår var bra förresten! Sjukt att man kan ha så pass bara fyra pers:) Det slutade med jag och en flaska på stranden...hahah behövde rensa huvudet lite;)


Kommentarer
Postat av: Besa

Håller med boken är grymt bra !

2010-01-03 @ 21:44:46
URL: http://besartaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0