Söndag

Jag är så sjukt trött på att inte ha något att göra nu!!! Mina dagar här består av att kasta lite boll med sebbe, spela cribbage och äta typ.. haha ja har lätt gått upp i vikt;) Jag hängde inte med o shoppade idag eftersom jag redan köpt så sjukt mycket och inte har några åengar kvar:(
Imorgon ska vi på vår sista utflykt. Vi ska till Everglades. Det är typ träskmarker med en massa krokodiler o anakonder o andra mysiga djur...
Vi ska tydligen åka sånna glidar-båtar med propeller där bak, riktigt fett!

På onsdag åker vi hem till Malmö, de ska bli najs faktiskt, kommer dra dirrekt upp till båstad och fira Min roommates 19årsdag! Peter Ramströmer. Feeeeest, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0